Bing Annoncering
Kun meget få procent i Danmark bruger Bing som deres default søgemaskine. Til gengæld er konkurrencen ekstremt lav og dit afkast vil derfor være en del højere og i takt med at AI bliver større, kan søgevolumen på Bing også blive det.
En mindre vertikal til jeres kanalmix
Bing kan som kanal ikke stå alene i dit kanalmix, hvis I har ambitioner om høj vækst, da der simpelthen ikke er nok søgninger på søgemaskinen hver måned til at du kan få nok kunder ind. Til gengæld er Bing god som en bi-kanal, der kræver meget lidt vedligehold, i dit samlede mix. Vi ser ofte at kunder får et afkast >10 på Bing men med den begrænsede mængde kunder, man kan skaffe derfra.
Sådan hjælper vi jer
Uanset om I allerede har Bing Ads kørende eller overvejer at få det op og køre, hjælper vi jer fra start til slut.
Bing Ads kræver ikke meget i opstart eller løbende og er ofte en fin kanal, at få med i sit samlede kanalmix.
Følg dine resultater live
Vi afklarer mål og KPI’er sammen med jer – og hjælper også med at sætte nogle hvis I ikke har dem defineret allerede. Vores bureau sørger for at du i Marketing eller i Salg har et fuldt dashboard, som opdateres live, hvor man dagligt kan følge med i udviklingen i sine resultater.
Dashboard får man uanset om man er en B2B lead baseret virksomhed eller en eCommerce.
Vi holder også et fast månedligt statusmøde med specialister og virksomheden sammen – for at planlægge vækst initiativer fra næste måned.
Vil du vide mere om Bing annoncering og hvordan vi kan hjælpe dig?
Udfyld kontaktformularen nedenfor og så kontakter vi dig helt uforpligtende eller ring til os på +45 29 77 33 11.