Instagram Annoncering

Ønsker I også at komme i gang med annoncering på Instagram eller har I et eksisterende setup, I tror I kan få mere ud af? Vi vil gerne hjælpe jer med at skabe målbare resultater med annonceringen på META’s Instagram platform.

Vækst din forretning med annoncering på Instagram

Vores bureau hjælper små og store virksomheder med annoncering på Instagram og Facebook.

Instagram annoncering har taget fart de seneste år som en visuel markedsføringsplatform. Det betyder også at man i højere grad skal tænke over sin annoncering på Instagram når det kommer til content, kreativer og det visuelle udtryk. Uanset hvor i kunderejsen, dine kunder er, er det vigtigt at både det visuelle og budskabet matcher platformen og kundens forventninger.

På Instagram kan du nå en bred målgruppe af potentielle kunder:

  • Du kan få flere konverteringer (Leads, køb på webshop, mersalg, o.lign.)
  • Finde nye kunder der ellers ikke kender din virksomhed i forvejen
  • Mere trafik til din hjemmeside
  • Øge dit brandkendskab på tværs af din målgruppe
  • App installs

Uanset dit produkt og din kundemålgruppe, bør man huske på at kunder er mennesker ligesom os andre. De har også profiler på de sociale medier som alle andre og så længe man kører din markedsføring datadrevet, så kan man ramme dem næsten uanset hvor de befinder sig. Også på Instagram.

Vi er eksperter i META & Instagram

Vi både rådgiver og eksekverer Instagram kampagner for en lang række virksomheder og hjælper dem med at nå nye målgrupper igennem Facebook og Instagram (META pakken).

Instagram annonceringen kan hjælpe dig med at nå ud til helt nye kunder, der ikke kender din virksomhed i forvejen og Instagram kan også hjælpe dig med at få tidligere kunder til at købe på ny.

Men hvorfor bør man så annoncere på Instagram?

Den helt store forskel på Facebook og Instagram annoncering vs. de mere klassiske markedsføringsplatforme som fx Google Ads er, at på Social Media rammer man sine kunder ud fra personaer, hvilken købsadfærd samt interesser de har. Det kan fx være kunder som ofte shopper et bestemt type produkt eller kunder som har en tendens til at udfylde en leadformular, i bestemte målgruppesegmenter, som man annoncerer imod.

Google Ads rammer man de nye kunder ved søgeord – og dem er der et naturligt loft på hver måned da kun x antal mennesker vil søge efter dit produkt. På Sociale Medier kan du derimod ramme dine nye kunder næsten ubegrænset og i store volumener.

Cathrine ppc ekspert
performance dashboard

Følg dine resultater live

Vi afklarer mål og KPI’er sammen med jer – og hjælper også med at sætte nogle hvis I ikke har dem defineret allerede. Vi sørger for at du i Marketing eller i Salg har et fuldt dashboard, som opdateres live, hvor man dagligt kan følge med i udviklingen i sine resultater.

Dashboard får man uanset om man er en B2B lead baseret virksomhed eller en eCommerce.

Vi holder også et fast månedligt statusmøde med specialister og virksomheden sammen – for at planlægge vækst initiativer fra næste måned.

Vil du vide mere om Instagram annoncering og hvordan vi kan hjælpe dig?

Udfyld kontaktformularen nedenfor og så kontakter vi dig helt uforpligtende eller ring til os på +45 29 77 33 11

  • Hidden
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.