Programmatisk annoncering

Ønsker du at øge din markedsandel på en smartere måde?

Med programmatisk annoncering hjælper vi dig med at få de mest relevante kunder, baseret på de kriterier du sætter.

google

Hvordan fungerer det?

Programmatisk annoncering er et automatisk system, hvor man kan købe, optimere og placere digitale kampagner på flere udgivelsessider i realtid.

Platformen bruger realtidsdata til at identificere den/de bedste brugere til din kampagne.

Annoncerne er personligt tilpasset og baseret på den enkelte forbrugers unikke interesser og adfærd. Der bliver brugt målretningsstatistikker, så du kun betaler for de annoncer, som bliver leveret til de rigtige personer på det rigtige tidspunkt. Maskiner og algoritmer gør annoncekøb-, placering- og optimeringsprocessen mere effektiv og sikrer et mere præcist publikum. Vi kan træffe brugeren i et bredt spekter af digitale kanaler heriblandt display, mobil, video og sociale medier. De datadrevne beslutninger fjerner alt gætteri fra annoncekøbsprocessen.

Hvem ser dine annoncer

Programmatisk annoncering retter sig mod brugerne på et detaljeret niveau og vi har tilgang til utrolige mængder af data. Ud fra disse data kan vi målrette kampagnerne, så de kommer ud til de rigtige brugere, på det rigtige tidspunkt og på den rette kanal. Dette vil altså sige, at annoncekronerne bliver brugt smartere og du undgår alle de brugere, som ikke er interesserede i produkterne, eller ikke er indenfor din målgruppe.

Med Geo-targeting sørger du for, at annoncen kun bliver vist i det område som du ønsker. Du kan også styre frekvensen af annonceringen. Hvis du vil have, at dine annoncer skal blive vist x-antal gange i timen, om dagen, eller i løbet af ugen, så kan du selv styre det her. Ved dette undgår du unødvendig spamming til kunden, og opnår muligheden for interesse frem for irritation.

display
google

Brug dit budget smartere

Programmatisk annoncering lader os justere og optimere dine kampagner i realtid. Vi sidder selv med kontrollen over, hvor meget budget du bruger, samt hvor budgettet bliver brugt. Vi går ind dagligt og ser, hvordan de forskellige godkendte websitelister præsterer og justerer herefter. Hvis vi ser, at der er en websiteliste, som bruger meget budget i forhold til rækkevidden og CTR´en, så sættes denne på pause, så de andre websitelister kan præstere bedre og få mere af budgettet.

Ønsker du at vide mere om programmatisk annoncering?

Udfyld kontaktformularen nedenfor og så kontakter vi dig helt uforpligtende.

  • Hidden
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.