LinkedIn Annoncering
Ram de helt rigtige virksomheder, der er i din foretrukne målgruppe
Sådan hjælper vi virksomheder med annoncering på LinkedIn
LinkedIn er et mere professionelt orienteret medie ift. at ramme helt præcist når det kommer til virksomheder, stillinger, antal medarbejdere og meget andet.
Ofte kontaktes vi af B2B virksomheder, som ønsker at ramme nogle meget specifikke industrier, virksomheder, accounts eller mennesker med et bestemt erhverv og her er LinkedIn Annoncering din Go-To platform.
Det er almen kendt at det at annoncere på LinkedIn ofte kan være meget dyrere i mediespend end andre kanaler, men det findes der en vej for.
Få flere B2B kunder
Der kan hentes en del B2B leads af høj kvalitet fra LinkedIn. Oftest er de profiler, som er aktive på LinkedIn, derinde i et professionelt øjemed og mindset. Sammenlign med kanaler som Facebook, hvor de fleste bruger det i forbindelse med privaten, og kanaler som Google Ads, hvor brugeren søger på en specifik ydelse.
Vi ved at de gode B2B leads ofte starter på LinkedIn og at kanalen bør tænkes ind i hele din kunderejse, da det er godt både at ramme kunderne når de er i et professionelt øjemed men også senere på Facebook og andre kanaler. Det er den samlede rejse, der giver de bedste resultater.
LinkedIn som kanal i dit digitale marketing mix kan bruges til både Push og Retargeting. Dvs. både i den fase, hvor du skal ud og hente nye kunder, og i den efterfølgende fase, hvor du skal overbevise dem om at de skal bruge jeres services og brand.
Annonceformater på LinkedIn – Eksempler