Programmatisk annoncering
Ønsker du at øge din markedsandel på en smartere måde?
Med programmatisk annoncering hjælper vi dig med at få de mest relevante kunder, baseret på de kriterier du sætter.
Hvordan fungerer det?
Programmatisk annoncering er et automatisk system, hvor man kan købe, optimere og placere digitale kampagner på flere udgivelsessider i realtid.
Platformen bruger realtidsdata til at identificere den/de bedste brugere til din kampagne.
Annoncerne er personligt tilpasset og baseret på den enkelte forbrugers unikke interesser og adfærd. Der bliver brugt målretningsstatistikker, så du kun betaler for de annoncer, som bliver leveret til de rigtige personer på det rigtige tidspunkt. Maskiner og algoritmer gør annoncekøb-, placering- og optimeringsprocessen mere effektiv og sikrer et mere præcist publikum. Vi kan træffe brugeren i et bredt spekter af digitale kanaler heriblandt display, mobil, video og sociale medier. De datadrevne beslutninger fjerner alt gætteri fra annoncekøbsprocessen.
Hvem ser dine annoncer
Programmatisk annoncering retter sig mod brugerne på et detaljeret niveau og vi har tilgang til utrolige mængder af data. Ud fra disse data kan vi målrette kampagnerne, så de kommer ud til de rigtige brugere, på det rigtige tidspunkt og på den rette kanal. Dette vil altså sige, at annoncekronerne bliver brugt smartere og du undgår alle de brugere, som ikke er interesserede i produkterne, eller ikke er indenfor din målgruppe.
Med Geo-targeting sørger du for, at annoncen kun bliver vist i det område som du ønsker. Du kan også styre frekvensen af annonceringen. Hvis du vil have, at dine annoncer skal blive vist x-antal gange i timen, om dagen, eller i løbet af ugen, så kan du selv styre det her. Ved dette undgår du unødvendig spamming til kunden, og opnår muligheden for interesse frem for irritation.
Brug dit budget smartere
Programmatisk annoncering lader os justere og optimere dine kampagner i realtid. Vi sidder selv med kontrollen over, hvor meget budget du bruger, samt hvor budgettet bliver brugt. Vi går ind dagligt og ser, hvordan de forskellige godkendte websitelister præsterer og justerer herefter. Hvis vi ser, at der er en websiteliste, som bruger meget budget i forhold til rækkevidden og CTR´en, så sættes denne på pause, så de andre websitelister kan præstere bedre og få mere af budgettet.
Følg dine resultater live
Vi afklarer mål og KPI’er sammen med jer – og hjælper også med at sætte nogle hvis I ikke har dem defineret allerede. Vi sørger for at du i Marketing eller i Salg har et fuldt dashboard, som opdateres live, hvor man dagligt kan følge med i udviklingen i sine resultater.
Dashboard får man uanset om man er en B2B lead baseret virksomhed eller en eCommerce.
Vi holder også et fast månedligt statusmøde med specialister og virksomheden sammen – for at planlægge vækst initiativer fra næste måned.
Vil du vide mere om Programmatisk annoncering og hvordan vi kan hjælpe dig?
Udfyld kontaktformularen nedenfor og så kontakter vi dig helt uforpligtende eller ring til os på +45 29 77 33 11.