Project Description

Flere B2B kunder og hurtig vækst på Google

O.B.Wiik er Nordens største leverandør af telte, haller, presenninger og er et meget anerkendt firma i byggebranchen. Efter kort tids vækst kom O.B.Wiik til tops på Google’s organiske søgeresultater.

Udfordringen

O.B.Wiik ønskede at udvide deres salgskanaler med digitale løsninger. Cognito Digital arbejder for O.B.Wiik på tværs af et stærkt mix af digital platforme såsom, men ikke begrænset til, SEO, Facebook, Instagram og Google Ads. Ved konstant at følge udviklingen og optimere på løbende basis, hjælper vi O.B.Wiik med at skalere deres forretning på tværs af flere markeder.

Den rigtige strategi er grundstenen i vores arbejde

I Cognito forstår vi at et mere komplekst produkt også kræver den rette omhu. Vi arbejder med det rigtige kanalmix for O.B.Wiik som er en kombination af Facebook, SEO og Google Ads. Kunderne søger i høj grad efter produkterne men har brug for den ekstra kanal, som Facebook er, til at tage det sidste skridt mod en henvendelse.

Vi holder ikke kun møder med Marketing

I sidste ende er det sælgerne, der ender med de B2B leads vi henter ind via digital markedsføring. Derfor gav det rigtig god mening for os som bureau at afholde de månedlige statusmøder med alle sælgerne fra hvert land, for at sikre os at kvaliteten stadig er tilfredsstillende samt volumen af leads de får ind.

Vi har også lavet deres hjemmeside

I Cognito Digital specialiserer vi os kun i Performance Marketing. Vi har et søsterselskab, Cognito, som står for hele det visuelle udtryk, hjemmeside og grafik.