TimeVision

TimeVision Godkendt Revisionspartnerselskab er et revisionshus med kompetencer inden for revision og regnskab.

Cognito Digital har haft fornøjelsen af at annoncere for TimeVision på både Meta & Google over en årrække, og i 2022 indledte vi et nyt, spændende projekt om rekruttering.

Målet

TimeVision havde et konkret mål om at ansætte flere revisorer og havde løbende forsøgt sig med forskellige metoder til at opnå dette. Nu ville de satse på digital markedsføring for at tiltrække nye talenter.

Vi hos Cognito Digital gik ind i projektet med stor begejstring. For at lykkes blev der i samarbejde med TimeVision & Jesper Balzer, ekstern digital konsulent, udarbejdet en strategi for hele Employer Branding sporet, som skulle køre på både Meta & LinkedIn.

Vores tilgang

Always On kampagner skulle køres sideløbende med Employer Branding kampagnerne.

På Meta tilhørte kampagnerne ”Special Ad Category”, hvilket begrænsede segmenteringsmulighederne. Derfor var der også store krav til, at annonceindholdet var fængende & informativt. TimeVision og Jesper Balzer sikrede, at der blev udarbejdet spændende indhold, som tiltalte målgruppen

Fordelen ved at køre kampagnen på Meta var, at der kunne opnås fornuftige resultater for et mindre annoncebudget på denne kanal. Derudover styrkede datagrundlaget fra Employer Branding sporet også Always On kampagnerne på samme annoncekonto, hvilket havde en positiv effekt på overall performance.

LinkedIn er et oplagt medie til netop Employer Branding, da der på denne kanal er bred mulighed for segmentering på relevante kriterier såsom jobfunktioner, anciennitet og kompetencer. Mediet er dog dyrere at annoncere på.

Ved at benytte begge sociale medier i annonceringen sikrede vi, at målgruppen blev ramt på forskellige touchpoints, og at TimeVision kontinuerligt var top of mind.

Hvordan har udviklingen været siden vi startede samarbejdet?

Flash forward til starten af 2024, halvandet år efter Employer Branding annonceringen blev skudt i gang: TimeVision har nu fået ansat de revisorer, som de manglede. Projektet var en succes, og målene blev opnået inden for en overkommelig tidsramme med et fair annoncebudget.

TimeVision kom i mål: Med en velfunderet strategi og digitale Employer Branding kampagner på Meta & LinkedIn fik de ansat de profiler, som de manglede.

Føler du dig inspireret til at komme i gang med Employer Branding kampagner?

Vi står klar til at hjælpe dig. Udfyld formularen her på hjemmesiden – så inviterer vi på en uforpligtende kop kaffe og en god snak.